torsdag 9 oktober 2008

Nytt kort!

Så nu ska jag väl uppdatera lite. Har precis suttit och bokfört och lite sånt där...inte nåt kul arbete men det måste ju göras. I morgon är det äntligen fredag! Har tagit semester tre dagar nästa vecka så jag är ledig i hela fem dagar i sträck, Jippieeee!!! Ja det är ju älgjakt inte för att jag jagar men sambon och sonen ska vara med.

Har även börjat att göra lite julkort, har i och för sig börjat i början i september ;) älskar ju julen. Eller vad säger du syrran?! Hoppas nu att få se en kommentar från dig!

Madde: äggena var superbra, de var ju görstora och fina!

Detta är ett s.k vattenfallkort. Tack Märta för att du visade hur man gjorde!



Drar man i bandet så drar man upp motivet, där under kan man till exempel skriva julhälsningen eller vad man nu vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja må hon leeeeeva, ja må hon leeeeeva, ja må hon leeeva ut i hundrade år!!!!

-Hoppas att jag har rätt datum! Orkidén jag fick av dig på födelsedagen blommar än!!!

Grattis grattis kära vän!

Madde sa...

Japp, du hade rätt datum. Tack så mycket för den fina sången!!!