söndag 9 november 2008

Utmaning

Har fått en utmaning från Kristina, så ska nu försöka att fixa detta

Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

1: Älskar att pyssla
2: Är envis
3. Är otroligt mörkrädd! (och så bor jag ute på landet där det inte finns gatljus!)
4. Min familj är mitt allt
5. Måste alltid dubbel kolla allt, tex så att kaffebryggaren är avstängd, spisen avstängd. Min sambo tycker att det är såå jobbigt! Har ju alltid stängt av allt, men man vet ju inte.
6. Vill även jag prova först istället för att läsa instruktioner. Lyckas nästan alltid!
7. Blir livrädd när jag ser en spindel.

Vilka ska jag utmana då...hm... Jo jag utmanar alla som är inne på min blogg. Länka till min och lämna mig ett meddelande om du har antagit utmaningen så jag kan gå in och läsa.

1 kommentar:

Viktoria sa...

Hi Hi Då skulle du sett den spindeln som gömde sig i en matta som låg på tvättrumsgolvet. Skulle ta upp den för den skulle äntligen bli tvättad. Fy F.n den var inte liten.. Men fram med dammsugaren och slurp så var den borta. Nu är mattan äntligen ren och hänger på tork. Håller på att fixa till i tvättrummet lite så det känns lite fräshare.
Jag och mannen skall ta oss en källardag här framöver så att vi får fint därnere.
Kramis så ses vi snart.
Viktoria