lördag 14 februari 2009

Fort ska det gå...

så här på en lördagskväll! Sonen ska på kalas i morgon och jo visst ska killen ha ett grattiskort. Det var bara att sätta sig ner och göra ett snabbkort! Sonen blev nöjd och han tror att killen som ska få det oxå blir nöjd.
Har annars kollat på melodifestivalen och jag vet inte vad jag ska säga. Har alltid varit ett stort fan av melodifestivalen men jag börjar att tröttna på hela detta koncept. Vem i hela världen väljer ut dessa låtar???? Ja, ja denna omgång var väl bättre än förra veckans låtar.

Nej, nu ska jag snart lägga mig, ska ju jobba i morgon.

Sov gott.

Oops höll på att glömma att visa kortet!
God natt igen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättegulligt kort! Verkligen en av mina favoritstämplar=).

Missade melodifestivalen igår men jag håller med dig.....kan ingen komma med ngt nytt!
Samma skit varje år!

Ha en bra dag!

Kramisar sandra