fredag 18 juni 2010

Blåser

Kära nån va det blåser ute idag då!!!
Ja, ja har nu trippel ledigt och sedan är det två veckors arbete kvar innan den efterlängtade semestern börjar. När sedan augusti kommer och därmed arbetet så ska jag bara jobba 80% procent. Det ska bli helt underbart! Har ett superjobb där man kan gå ner i arbetstid fram tills det att barnet fyller 12 år! så jag har ett helt år på mig att jobba mindre =)

Försöker att få lite ordning i trädgården oxå men det går mycket sakta, min nacka hindrar mig! Börjar nu bli riktigt trött på att alltid ha ont och veta att om jag gör för mycket av vissa saker så blir det värre =(!
Ja, ja det blir nog bättre!

Ha nu en trevlig dag!!

1 kommentar:

Tesa/Therese sa...

Javisst är dom roliga gubbarna;) Vitt och fint blir det iaf.
Ha det gott och tack för ditt avtryck:)
Kram Tesa