lördag 23 juli 2011

Victor 12 år!

Ja må han leva, ja må han leva!!!! Kan inte fatta att sonen redan är 12 år!!!!
Skickar även grattis hälsningar till min svärmor som också hon fyller år idag...dock inte 12 då ;) Grattis!

Här regnar det som bara den idag...vaknade vid tre tiden att hela rummet lyste upp av blixtar...dom som känner mig vet ju att jag är dörädd för åska...men jag lyckades att somna om till slut.
Ser även på nyheterna och trodde inte att det var sant när jag fick se hur många ungdomar som hade mist livet i den hemska händelsen i Norge!!! Över 80 stycken. Sänder tankar till alla anhöriga!
Norge är ju faktiskt inte långt härifrån...vi har ju bara 6 mil till gränsen...kunde ju ha skett i vårt land, igen.

Nej, nu åter till vardagslivet...nu ska här göras tårta, städa inför sonens kalas.

Ha det så bra!

Inga kommentarer: