måndag 11 augusti 2008

Oj, Oj, Oj!

Oj, vad det ser ut hemma hos mig!!!! Ni som har varit hemma hos mig vet hur det såg ut innan vi började att greja. Nu har jag ingen entré, badrum, tvättstuga eller pannrum kvar, allt är borta!!! Men jag har utsikt från köket över åkern och skogen, har nämligen ett hål i väggen.....där mitt kylskåp stod, det står nu fint placerat mitt i köket och mitt skafferi befinner sig i 4 stycken banankartonger i mitt matsalsrum. Förhoppningsvis kommer jag att få ström i huset i kväll, vatten kommer jag nog inte att få på några veckor. Vi ligger nämligen efter i schemat för att sambons grävmaskin gick sönder och alla getingar har stört oss(sambon) Har nog aldrig sett såna stora getingbon och det var inte bara ett utan 4-5 stycken.

I skrivandet stund sitter jag hos syrran, just för att jag inte har någon ström. Har starka funderingar att återkalla min semester och börja att arbeta =).
Som ni förstår har jag inte hunnit att pyssla men jag vill verkligen göra det. Får kanske lite mer tid så fort vi har gjutit den nya plattan.

Ha det bra!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Har du kikat om du hittar någon dag..?? Då det passar med lite Magnolia
Har Me & I party nästa onsdag.. Du e såklart välkommen kl:18..
Kramis
V