söndag 21 december 2008

Hosti host...

Oj, vad jag hostar. Var ju dålig i förra veckan och trodde att det var bra med det. I veckan som har gått så har jag nästan tappat rösten och nu har jag en sån fruktansvärd rethosta, men men det kan ju bara bli bättre ;) Det finns de som har det värre just nu!


Gissa vad? jo vi är nästan klara här hemma nu. Jag har satt upp gardiner, blommor i fönstret. Jo i och för sig har vi nog det värsta kvar nämligen badrummet. Det ska vi börja med efter helgerna. Och nu har jag äntligen en spis igen, jag har ju varit utan i två veckor. Gissa om jag är trött på micromat och annat skräpmat. Nu ska här lagas mat!!!!



Lägger ut ett foto på lite kort som jag har gjort på beställning. Det är tre sk. folderkort samt tre avlånga kort som är gjorda för att innehålla lite större biljetter. Allt papper är från Papper&Sånt.


Så håll till godo...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina julkort! Särskilt de avlånga gröna ser snygga ut. Jag får nog beställa kort av dig till nästa jul för i år blev det bara pannkaka av alltihopa känns det som.

Ha en skön dag!

Kram

/Sussi

Anonym sa...

Så fina julkort!!
Skönt att få tillbaka spisen till jul kan jag tänka mig *ler* Härligt att ni fick vara kvar på jobbet också.
Önskar dig och familjen en riktigt skön jul!
kram! stina