onsdag 10 december 2008

Sjuk!

Ja så har man då blivit sjuk. Var tvungen att gå hem i dag från jobbet och det är väldigt längesedan jag var tvungen att göra det. Har haft feber hela dagen men just nu känns det bättre förutom att näsan har börjat att påminna sig(rinner). Ska vara hemma i morgon också men på fredag hoppas jag att jag kan jobba igen. Då är friden slut mina arbetskamrater ;)
Här är två bilder på kort, ett vanligt grattis kort och naturligtvis några julkort =). De mesta av materialet kommer från Papper&Sånt förutom stämplarna och de små biljetterna, de kommer från Mirabylls blogg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att vara sjuk.Jag har faktiskt jobbat hela veckan.Anita tyckte kortet var jätte fint.HA DET MELLAN SNYTNINGARNA.

Viktoria sa...

Hej Madde
Hoppas du snart känner dig lite bättre.
Kramis
Viktoria