måndag 30 mars 2009

Ja så var det måndag igen...

kan inte fatta att veckorna går så fort. De bara svischar förbi. Var i lördags på Vänerträffen med Victoria. Det var supertrevligt, fick faktiskt gjort en del kort gjorda. Kommer att visa dom här snart, börjar med ett...

Sen på söndagen var det dags för sonen och fotbollsturnering i Bäckefors. Det var bara det att jag hade ju helt glömt bort att det var dags för sommartid. Trodde att jag hade all tid i världen på morgonen när sonen kom och sa att klockan var tre minuter i nio(vi skulle vara i Bengtsfors klockan 9) nej, nej sa jag, klockan är bara åtta, nej sa sonen och då insåg jag ju att han hade rätt. Det var bara att ringa de som vi skulle hämta och säga att vi var på g. Klockan 09.15 var i Bengtsfors, puh vad jag stressade! Men vi hann! turneringen gick superbra. De fick spela final, förlorade dock den men de var jättenöjda över andra platsen. Grattis alla killar!

Nej, nu ska jag gå ut och lägga ved i pannan!

Sov så gott

Inga kommentarer: