onsdag 10 juni 2009

Biljett kort

Så där, äntligen nåt foto. Här har jag gjort ett biljett kort. Allt papper är från Papper och Sånt´s shop. Det lilla biet hittade jag på panduro.
Idag har sonen skola haft sin första föreställning, Franserudskvällen. Det hade tydligen varit utsålt. I morgon är det dags för alla föräldrar att titta, samtidigt så är det skolavslutning. På fredag är det dags för "lilla" Robin att ta studenten...det är min systerson. Kan inte fatta att han redan är klar med gymnasiet. Det är nog bara att inse att man börjar att bli "gammal". Ja, ja sånt är livet.

Ha det!

3 kommentarer:

Sussi sa...

Vilket fint kort! Du gör så vackra kreationer!

Jag håller med om att tiden går fort. Min son gick ut sexan igår, till hösten börjar han i högstadiet *gulp* och dottern slutar gymnasiet idag. Hon gick ju ett extra år men idag får hon äntligen sitt slutbetyg. Man har inga småbarn längre...

Längtar till semestern så vi får ses och ta en fika och prata lite :-)

Kram

Viktoria sa...

Hej Hopp
Nu har jag anmält oss till Karlstadmässan som går av stapeln 24-25 Okt..
Såg att man kunnat anmäla sig sedan i maj.. Inte har jag varken hört eller sett ngt förrän nu.. Jäkla också.. Bad dem t.o.m höra av sig när det var dags.. men inte det.. Nåja.. Vi är anmälda och efter den 31 Juli då anmälningsdatumet är slut får man veta om man fick plats eller inte.. Boka helgen och så får vi hålla tår och fingrar på att vi blir utvalda. Tog 3 bord denna gången.
har redan förbokat nya Julpapper :-)
Kram
Vickan..
Blir nervös när jag inte blir säker om vi får vara med eller inte :-) Positivt på vår sida är att jag har lite annat än vad många har för de vill ha variation :-)

Tirra sa...

jättefint kort! blev jättehäftigt med biet :D