tisdag 16 juni 2009

Studenten är över...

och jag har ju glömt att visa vad jag gjorde till Robin. Jag fick till slut ihop ett album. Hade ju gjort ett till hans storebror för tre år sedan så jag kände att jag ville göra ett till Robin oxå. Tror att han blev nöjd med det.Vi var ju faktiskt ute och tog foto på han någon vecka innan studenten och tur var väl det!Regnet stod som spö i backen på självaste studentdagen...

I morgon så är jag ledig från jobbet och det ska bli skönt, visserligen ska här städas m.m. men det måste man ju. Ska även försöka att pyssla lite. Det har ju kommit en liten grabb till världen. Grattis M&M till den söte "lillemannen" som ni kallar han.

Sov gott!

2 kommentarer:

Madde sa...

Vad fint album!
Inga döskallar som i det förra! ;-)

Ha det gott!

Madde sa...

Nej, han är inte döskalle typen =)