måndag 22 juni 2009

Man överlevde midsommar också!

Nog för jag var lite sliten på lördag så överlevde jag. Vi hade tur med vädret på midsommarafton, det kom bara några små droppar på kvällen. Vi var hos några goda vänner, tack så mycket Ulrika och Jerker för den trevliga festen! På lördagen så grejade vi lite hemma och sedan åkte vi och grattade den nyanlända bebisen! Kära hjärtanes så go han var!

Nu har jag bara, ska se*räknar* 4 arbetsdagar kvar att arbeta innan jag har 14 dgr semester! åh, så skönt det ska bli. Jag hade supertur att jag kunde byta period med en arbetskompis, för annars skulle jag ha haft juni, nu fick jag nästan hela Juli...(semester 2 v, jobbar 4 dagar, sen ytterligare 2 v semester) helt okej!

Har börjat att pyssla på lite nya saker, kommer att lägga ut foton snart! Jag lovar!

Inga kommentarer: