söndag 27 juli 2008

Kalas!

Hej och hå, då var årets barnkalas över.... Hade i går kalas för de allra närmaste, mor och farförldrar, moster med familj. Victor fick jättemycket fint.

Idag har vi haft barnkalas i värmen. Jag brukar vara av den principen att när det är fint väder ute så ska barnen vara ute. Men i dag fick dom faktiskt vara inne. Det var alldeles för varmt ute.
Barnen fick pizza och sedan glass med maränger och en massa chokladsås.
Det uppskattades i värmen.
Victor fick även idag mycket fina presenter.

Nej nu ska jag nog gå ner till sjön och bada, det är nästan så jag skäms när jag säger detta...Jag har inte badat i sjön ännu =).

Ha det bra

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är itne ensam om att vara badkruka. Jag har inte kommit i vattnet än :)

Nu är det snart dax för lite semester för dig och min arbetsperiod är snart slut.

Vi synns och hörs
Kram Anneli