lördag 19 juli 2008

Nya kort

Har inte hunnit gjort så mycket, håller nämligen på att bära alla mina pysselsaker till mitt nya pysselrum. Trodde inte att jag hade så mycket grejor!!! Vet inte hur många vändor jag har gått. Måste nog ta och rensa ur lite. Intresserad Annica ;) ??.


Här är två nya kort, på grattis kortet har jag använt mitt nya alfabet från Cuttle Kids, Fairy som du kan köpa här till jättebra pris!



Nej, nu får jag fortsätta att bära grejor, ska försöka att få min käre sambo att hjälpa mig att bära mitt stora och otympliga skrivbord till mitt nya rum.

Ni får ha det!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Hej Kompis
Snygga kort :-)
Ser fram emot Magnolia :-)
Har det gott i NObotten.. Just nu i land.. Skulle fixa med bankärenden men glömde "dosorna" i stugan..
Ha det gott så hörs vi..
Jag snor bilderna när jag kommer hem
Ser fram emot att komma på besök i ditt pysselrum..
Kram
VIktoria